Paid for AD; AD NOT RUNNING; SCAM????

04-24-2019, 02:00 PM
My ad number is 214616
I want answers on why my ad is NOT RUNNING when I have PAID FOR IT! What a scam and I will be reporting it if I donít get a response.
Either RUN my AD as I paid for or refund my money. Itís that simple.

Thanks.
:lame:

Hot Runr Guy
04-24-2019, 02:08 PM
what is the rig?

HRG

Juls
04-24-2019, 04:48 PM
My ad number is 214616
I want answers on why my ad is NOT RUNNING when I have PAID FOR IT! What a scam and I will be reporting it if I donít get a response.
Either RUN my AD as I paid for or refund my money. Itís that simple.

Thanks.
:lame:

An alert has been sent....

The mods cannot help you with this. Only the owners of the site can do that. They control the classifieds forum.

Unfortunately, as you have experienced, they are not the easiest to get in contact with. It shouldn't be that way, but it is.

I hope you get this taken care of to your satisfaction.

Sorry for the inconvenience. :(

Golden
04-24-2019, 07:16 PM
I don't see an ad number 214616


Do you have a charge on your credit card?


It might not have gone through......


Verify you have been charged and IF your card has been charged....reply to this post and we'll get it figured out.

04-25-2019, 01:16 PM
Golden,
Yes, I have been charged on 4/23 for $45.90. Merchant number 416-3418950.

04-25-2019, 01:20 PM
04/22/19 04/23/19 - FRGN TRANS FEE-AUTOFORUMS COM 41 $0.90
Merchant Info
416-3418950
ON
Canada
Merchant Category
ADVERTISING SERVICES
Purchase Method
Manually Entered
Foreign Amount
45.00 U.S. Dollar
Reference Number
74924279112161120474757
Dispute this transaction
04/22/19 04/23/19 - AUTOFORUMS COM 416-3418950 ON $45.00
Merchant Info
416-3418950
ON
Canada
Merchant Category
ADVERTISING SERVICES
Purchase Method
Manually Entered
Foreign Amount
45.00 U.S. Dollar
Reference Number
74924279112161120474757

Golden
04-25-2019, 01:57 PM
OK....I found the ad and it was "rejected" according to the invoice.


So, not sure why your card shows that it was processed?


Something is goofed up for sure.


Let me get this to the admins and if you don't hear from them by tomorrow, let me know.


We'll get it fixed up.....and figured out.

04-25-2019, 02:06 PM
Golden,
The first card I tried to put it on did not go through. I immediately entered a second card and that is the one that did go through.

Golden
04-26-2019, 10:52 AM
I have contacted admin, somebody should reach out to you today.


If not, let me know.

modadmin
04-29-2019, 11:08 AM
You were reached out to on the 26th by direct email. Please check your inbox and reply to any emails there about this issue to have it resolved.

- Jb

05-06-2019, 04:47 PM
This still has not been resolved.
Seriously, Is there no way to verify that my name says paid? I've paid $45 for absolutely nothing. The ad is created and not running. I simply don't understand.
All I want is either for the ad to run (as it's already paid for) or please refund the $45 to my credit card.
Thank you.

BreezyPoint
05-06-2019, 05:27 PM
This still has not been resolved.

Seriously, Is there no way to verify that my name says paid? I've paid $45 for absolutely nothing. The ad is created and not running. I simply don't understand.

All I want is either for the ad to run (as it's already paid for) or please refund the $45 to my credit card.

Thank you.



You can always dispute with your credit card company. That may be the easiest way to resolve this. My credit card company always refunds the money immediately and then reaches out to the vendor. Depending on their response, you may get charged again, but that is not likely.


Frank

Golden
05-06-2019, 05:34 PM
OK, I figured it was taken care of.


Did you not get any messages or emails from the admins?


They reached out to you on the 26th, and posted on the site (just above your post) so I figured you responded back to them.


Is that not the case?


Let me alert them again.....they're not going to cheat you, and they did respond.......so hang on a little longer

05-07-2019, 07:23 AM
I looked back on emails. Not any in spam or deleted box.

Golden
05-07-2019, 08:52 AM
What about any Private Messages in your Inbox here at WC?


I contacted admin again.....keep an eye on this thread as they will probably reach out to you here since you are not getting messages.

05-08-2019, 08:14 AM
Still nothing. Thanks for trying to help. Still would like to list the boat ASAP or get a refund of the $45 I paid.

modadmin
05-08-2019, 02:29 PM
We will have them resend the email again.

- Jb

Golden
05-08-2019, 04:48 PM
Send him a Private Message, he gets those without any issue


If he's not getting the emails for whatever reason, sending another one probably isn't going to work

Golden
05-18-2019, 08:18 PM
Am I to assume this has been taken care of?

05-20-2019, 07:23 AM
I received an email from Danniella about a possible refund but it has not hit yet. Email was on May 10th.

Golden
05-20-2019, 07:44 AM
Keep me posted

modadmin
05-22-2019, 09:56 AM
I'm currently asking Danniella for an update on this. It should really take that long. I'm sorry for the wait.

Lee

modadmin
06-03-2019, 08:13 AM
Has this been resolved yet?

Lee